Produktu saraksts pēc zīmola JACKLON

JACKLON

Jacklon stāsts ir sācies jau no 1930. gadā ar tā pirmo produktu - vannas sāli, ko uzņēmums ražoja un izplatīja. Santo Giacalone, ģimenes priekštecis, nodibināja šo uzņēmumu 1930. gadā. Sas S. Giacalone, un tā nosaukums ir saglabājies kā firmas zīme vannas kosmētiskajiem produktiem, ko pārdeva veikalos un aptiekās. 

1950. gados izveidojās jauns masu patēriņš, kas attīstījās ar pirmo lielveikalu ķēžu rašanos. Durvis vēra "Esselunga" un "Upim", ar kurām Jacklon sadarbojās no pirmās dienas, piedāvājot savu produkciju, ko varēja iegādāties visi Itālijas iedzīvotāji. Kvalitāte par pieņemamu cenu un liela mēroga mazumtirgotāju optimizācija nodrošināja uzņēmuma panākumus, gan ar saviem zīmola produktiem, gan ar nozares vadošo zīmolu licenci. Otrās paaudzes Giacalone parādījās 1950. gadu beigās, kas veicināja uzņēmuma izaugsmi un attīstību. Sas S. Giacalone kļuva par Jacklon un ievērojami paplašināja savas spējas. Jaunais zīmols ir virzījis uzņēmumu uz mazumtirdzniecības tīklu, kur izveidojās pirmās nacionālās sadarbības iespējas. Jacklon pārcēlā galveno biroju un uzcēla jaunas ražošanas un noliktavu telpas. Uzplaukuma periods bija sācies.

Pēc Itālijas robežu atvēršanas, zīmols iekļuva starptautiskajā tirgū. 60. un 70. gados Jacklon sasniedza Amerikas Savienoto Valstu krastus ar produktu līnijām, kas īpaši izveidotas amerikāņu  patērētājiem. Kā Itālijas produktu eksportētājs, uzņēmums piedāvāja ziepes, vannas putas, šampūnus un vannas sāli, kas kļuva par personīgās higiēnas un itāļu stila simbolu, ar ekskluzīvu iepakojumu un stilu, ko radījuši vadošie dizaineri.

Divdesmitā gadsimta pēdējās divas desmitgades iezīmēja vēl vienu pagrieziena punktu Jacklon uzņēmumā: trešās paaudzes Giacalone, Annalisa un Riccardo, kas vēl vairāk uzsvēra produktu kvalitāti un ilgtspējību. Iepakojuma pudelēm tiek mainīts dizains, lai izveidotu caurspīdīgu iepakojumu: saturs kļūst redzams visiem un ir iespējams pārliecināties par ziepju un šampūnu formulu stabilitāti, kas nekad nemaina konsistenci, krāsu un neatstāj nogulsnes laika gaitā. Arī PET plastikāta iepakojumi tika ieviesti vienlaikus, lai saglabātu produktu stabilitāti.

Šobrīd Jacklon ir novērtēts gan ar apkārtējās vides ietekmes, gan individuālu pieeju kvalitātes sertifikātiem un kontroles testiem it visā, lai nodrošinātu aizsardzību dabai, patērētājam un produkcijai. Uzņēmumam ir ISO un GMP sertifikāti, kas vēl turpina attīstīties. Papildus Jacklon zīmola produktu izplatīšanai, uzņēmums piedāvā arī privāta vai riska zīmola izveidi, kā arī nodrošina vadošos zīmolus mazumtirdzniecības klientiem. Jauns izaicinājums tagad ir pasaules klases atgriešanās starptautiskajā tirgū, pārstāvot itāļu produktu kvalitāti, pievēršot uzmanību katrai niansei citās valstīs. Tāpat kā 1960. gados, tas ir Itālijas stāsts par panākumiem un progresu arī šodien. 

Mazāk

Atlasīt pēc

Specializētie produkti
Kategorijas
Rādīt vairāk Rādīt mazāk
Pielietojums
Preces veids
Tilpums
Īpašības
Sastāvdaļas
Ādas tips
Matu tips/stāvoklis
Atlasīt
Pievienots Tavam vēlmju sarakstam
Prece pievienota salīdzināšanai

Interneta vietnes, tai skaitā veikali izmanto sīkdatnes ( angļu val.cookies ), lai sniegtu labāko un ātrāko servisu. Sīkdatnes uzkrāj anonīmus datus par vietnes apmeklējumu un palīdz radīt ērtāku lietošanas pieredzi. Mēs izmantojam sīkdatnes. Lietojot šo vietni, Jūs apstiprināt, ka saprotat un piekrītat sīkdatņu izmantošanai Jūsu ierīcē.