Laipni lūdzam specializētajā profesionālo skaistumkopšanas preču interneta veikalā www.salonline.lv!
Mēs, SALON LINE komanda, jau iepriekš pateicamies par interneta veikala lietošanas noteikumu ievērošanu! Tas mums palīdz ātrāk noformēt un piegādāt pasūtījumu! Paldies par sadarbību!
Pirms Pasūtījuma veikšanas, lūdzam, rūpīgi izlasīt SALON LINE interneta veikala www.salonline.lv lietošanas noteikumus. Turpinot šī interneta veikala lietošanu, lietotājs ( Pasūtītājs-Klients ) apliecina savu piekrišanu ievērot zemāk norādītos un aprakstītos noteikumus.
SALON LINE interneta veikalā preci iespējams iegādāties 3 lietotāju grupām – mazumtirdzniecības klients ( privāta persona ), profesionālis ( privāta persona vai juridiska persona ) un vairumtirdzniecības klients ( juridiska persona )
1 PIRKUMA LĪGUMS
Klienta Pasūtījums ir piedāvājums SALON LINE piegādāt Klienta pasūtīto preci/es.
2 PREČU CENAS UN PIEEJAMĪBA
Visas cenas norādītas EUR ar PVN 21%. Norādītie atlaides procenti tiek noapaļoti līdz pilniem skaitļiem un ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces.
Cenas var tikt mainītas interneta veikalā pārstāvētajām precēm iepriekš nebrīdinot. Cenas netiek mainītas noformētam pasūtījumam.
Pēc Pasūtījuma saņemšanas, gadījumā, ja kāda no pasūtītām precēm nav pieejama, 1-2 darba dienu laikā uz Pasūtītāja-Klienta norādīto E-pastu tiek nosūtīta informācija. Par precēm, kas nav pieejamas, nav jāveic samaksa. Gadījumā, ja apmaksa ir veikta, starpība tiek pārskaitīta atpakaļ maksātājam.
Neskatoties uz mūsu pūlēm, pastāv iespēja, ka kādai precei norādītā cena ir nekorekta. Veicot Pasūtījuma apstrādi, mēs pārbaudīsim cenu aktualitāti un:
- gadījumā, ja preces patiesā cena būs augstāka kā norādīts interneta veikalā, mēs sazināsimies pirms pasūtījuma izsūtīšanas, lai precizētu, vai produkts par patieso cenu tiek saglabāts pasūtījumā, vai atcelts.
- gadījumā, ja preces patiesā cena būs zemāka kā norādīts interneta veikalā, būs jāmaksā patiesā preces cena ( zemākā )!
3 INFORMĀCIJA PAR PRECĒM
Ja vien nav skaidri norādīts precei pievienotajā informācijā, SALON LINE nav šajā interneta veikalā norādīto produktu ražotājs.
Mēs, SALON LINE komanda, vienmēr strādājam, lai nodrošinātu preces norādītās informācijas atbilstību un patiesumu. Taču pastāv iespēja, ka faktiskais preces iepakojums un apraksts var nedaudz atšķirties no informācijas, kas norādīta interneta veikalā, kā arī preces vizuālais attēls var atšķirties no norādītajiem attēliem, ņemot vērā, ka tas ir digitāls preces attēls. Iespējama toņa svārstība no ekspektācijas. It sevišķi dekoratīvā kosmētika.
Var atšķirties arī preces norādītās sastāvdaļas. Visa informācija, kas sniegta interneta veikal mājas lapā, ir paredzēta tikai informatīviem nolūkiem. Pirms preces izmantošanas vienmēr nepieciešams izlasīt preces lietošanas instrukciju. Aprakstus preces anotācijās nodrošina ražotājs vai oficiālais pārstāvis. SALON LINE nenes atbildību par neatbilstību starp oriģinālo preces aprakstu un anotācijās norādīto.
Preces lietošanas drošības apsvērumu dēļ vai saistībā ar jebkuru citu informāciju par precēm, nepieciešams rūpīgi iepazīties ar informāciju, kas sniegta par preci vai neskaidrību gadījumā sazināties ar anotācijā norādīto kontaktpersonu - izplatītāju.
Šī interneta veikala saturs nav paredzēts, lai aizstātu ārsta, farmaceita vai cita veselības aprūpes speciālista padomu. Nekavējoties sazinieties ar savu veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju, ja ir aizdomas par veselības problēmām. Informācija un paziņojumi par precēm nav paredzēti, lai ar to palīdzību noteiktu diagnozi, ārstētu vai novērstu jebkuru slimību vai sliktu veselības stāvokli.
SALON LINE neuzņemas atbildību par neprecizitātēm vai nepatiesām ziņām par preces ražotāju vai citām trešajām personām.
Ja prece tiek iegādāta par profesionāļu cenām, tas ir apliecinājums, ka prece tiek iegādāta profesionālai lietošanai un tā ir paredzēta lietošanai tikai apmācītam, sertificētam skaistumkopšanas profesionālim (skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanai) – kosmetologam, kosmētiķim, frizierim, manikīram, pedikīram uc. Veicot profesionālo preču pasūtījumu ( norāde pie preces - Profesionāļiem ), Pasūtītājs-Klients apstiprina, ka viņš/viņa ir sertificēts-diplomēts speciālists un ir apmācīts, ir iemaņas-prasmes, kā izmantot pasūtītos profesionālās preces un uzņemas pilnu atbildību par preces izmantošanu un sekām, kas var rasties personai, no nepareizas preces lietošanas.
4 PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
Lai veiktu Pasūtījumu, SALON LINE interneta veikala piedāvātajā klāstā ir jāizvēlas preces un jāpievieno tās Pirkuma grozam. Lai apskatītos sava Pirkumu groza saturu, nepieciešams, noklikšķināt uz Pirkuma groza simbolu mājaslapas labajā augšējā daļā.
Jebkurā brīdī ir iespēja mainīt Pirkumu grozā esošās preces un preču daudzumu vai atgriezties interneta veikala preču katalogā un turpināt iepirkšanos!
Lai noformētu pasūtījumu, ir jānoklikšķina lodziņš "Noformēt pirkumu" un jāaizpilda visa norādītā informācija.
4.1 Mazumtirdzniecības klients vai profesionālis.
Ja Pasūtītājs-Klients ir reģistrēts SALON LINE interneta veikala lietotājs, aicinām ienākt savā personīgā SALON LINE kontā. Ja pasūtījums tiek veikts pirmo reizi un ir vēlme iegūt savu personīgo SALON LINE lietotāja kontu, nepieciešams aizpildīt norādīto informāciju sadaļā Reģistrēties.
Lai saņemtu profesionāļa privilēģijas - iegādāties visas preces un iegādāties preces par profesionāļu cenām, pirms pasūtījuma veikšanas jābūt reģistrētam kā Profesionālim un jābūt aktivizētam PROF kontam. Reģistrāciju var veikt veikalā-bāzē SALON LINE, Lastādijas ielā 14, Rīgā, Info Centrā (1.stāvā) uzrādot personu apliecinošu dokumentu un profesijas diplomu, kas apliecina profesionālās kvalifikācijas iegūšanu attiecīgajā specialitātē vai interneta veikalā sadaļā Profesionāļiem.
Gadījumā, ja Pasūtītājs-Klients jau ir reģistrēts klients-profesionālis veikalā-bāzē SALON LINE, Lastādijas ielā 14, Rīgā, nepieciešams veikt reģistrēšanos sadaļā Reģistrēties un aizpildīt norādīto informāciju sadaļā Profesionāļiem. Mēs piešķirsim Pasūtītājam-Klientam savu personīgo SALON LINE lietotāja kontu un aktivizēsim kontu kā PROF - privilēģiju saņemšanai.
Gadījumā, ja Pasūtītājs-Klients ir profesionālis un jau ir ieguvis savu personīgo SALON LINE lietotāja kontu, tad nepieciešams aizpildīt norādīto informāciju sadaļā Profesionāļiem un mēs aktivizēsim kontu kā PROF privilēģiju saņemšanai.
Ja Pasūtītājam-Klientam jau ir savs personīgais SALON LINE PROF klienta konts, iepirkšanos aicinām sākt ienākot savā personīgā SALON LINE lietotāja kontā - iepirkšanās būs ātrāka un ērtāka, kā arī būs iespēja jebkurā brīdi apskatīt savu pasūtījumu vēsturi, vēlmju sarakstu un citu informāciju.
Lai noformētu savu pasūtījumu, nepieciešams noklikšķināt uz lodziņu "Noformēt pasūtījumu" un aizpildīt norādīto informāciju, veikt apmaksu vai veikt apmaksu pēc Priekšapmaksas rēķina saņemšanas ( atkarīgs no Pasūtījuma izvēlēta Piegādes-saņemšanas un Apmaksas veida).
Pasūtījuma apstiprinājums / rēķins tiks nosūtīti uz reģistrēšanās brīdī norādīto E-pasta adresi.
Pasūtījums tiks nosūtīts 1-2 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas.
Informācija un personas dati, kas iegūti, apmeklējot SALON LINE interneta veikalu un Pasūtījuma apstrādes laikā, tiek uzskatīti par konfidenciāliem, un tie netiek izpausti trešajām personām. Datus ir iespēja dzēst!
4.2 Vairumtirdzniecības klients.
Vairumtirdzniecības klientiem lūdzam sazināties ar mums pa tālruni 67808025, lai varam nodot Jums informāciju par SALON LINE interneta veikala lietošanas kārtību, noteikumiem, iespējām.
5 PASŪTĪJUMA APMAKSA
Iepērkoties specializētajā profesionālo skaistumkopšanas preču interneta veikalā www.salonline.lv, Pasūtītājam-Klientam ir iespēja izvēlēties sev izdevīgāko un ērtāko Apmaksas veidu:
- maksāt ar Priekšapmaksas rēķinu;
Vienas (1) darba dienas laikā pēc pasūtījuma veikšanas, uz norādīto E-pastu tiks nosūtīts Priekšapmaksas rēķins. Rēķinā būs norādīti bankas rekvizīti Apmaksas pārskaitījuma veikšanai.
Mēs rezervēsim pasūtītās preces uz 3 darba dienām, lai mūsu Pasūtītājs-Klients noteikti saņemtu pasūtītās preces un tās netiktu pārdotas citam klientam! Pasūtījums tiks izsūtīts nekavējoties pēc Apmaksas saņemšanas.
Lai paātrinātu maksājuma apstrādi un pasūtījuma izsūtīšanu, NOTEIKTI! jānorāda Priekšapmaksas rēķina Numurs bankas pārskaitījuma dokumentā.
- maksāt ar Maksājuma karti;
- maksāt, izmantojot Internetbanku;
- maksāt preču saņemšanas brīdī:
- saņemot preci maksāt SALON LINE veikalā, Lastādijas ielā 14, Rīgā
- saņemot preci maksāt DPD kurjeram
6 PASŪTĪJUMA PIEGĀDE
Specializētā profesionālo skaistumkopšanas preču interneta veikala www.salonline.lv Pasūtītājiem-Klientiem ir iespēja izvēlēties sev izdevīgāko un vēlamāko Piegādes veidu.
92 procenti mūsu Klientu izvēlas savus pasūtījumus saņemt BEZ MAKSAS:
- saņem savu pasūtījumu mūsu veikalā-bāzē SALON LINE, Lastādijas ielā 14, Rīgā - BEZ MAKSAS!
- ja pasūtījuma summa ir virs 29EUR, saņem savu pasūtījumu uz Omniva vai DPD pakomātu - BEZ MAKSAS!
- ja pasūtījuma summa ir virs 60EUR, saņem savu pasūtījumu uz norādīto Piegādes adresi - BEZ MAKSAS!
Lūdzam ņemt vērā - ja interneta veikala www.salonline.lv mājas lapā nav norādīts citādi, piegādes izmaksas ir tieši tās, kas norādītas šeit un sadaļā Piegādes veidi:
Pārdošanas līgumam stājoties spēkā (pēc Klienta veiktās apmaksas saņemšanas), SALON LINE pasūtījumu nodod Pasūtītāja-Klienta izvēlētajam loģistikas pārvadātājam piegādei uz Pasūtītāja-Klienta norādīto piegādes veidu-adresi. Pēc apmaksas saņemšanas, pasūtīto un uz vietas pieejamo preču maksimālais piegādes laiks:
- Baltijas valstīs ir 2 – 4 darba dienas;
- ārpus Baltijas valstīm - atkarīgs no Pasūtītāja-Klienta norādītās Piegādes valsts. Tālrunis precizēšanai: +371 67808044 / E-pasts: salonline@salonline.lv
Lielformāta Pasūtījumiem ( aprīkojums / mēbeles / aparāttehnoloģijas / uc) piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, pamatojoties uz pasūtījuma gabarītiem. Tālrunis precizēšanai: +371 67808044 / E-pasts: salonline@salonline.lv
Padomi, lai izvairītos no Pasūtījuma piegādes kavēšanās:
- Pasūtījuma noformēšanas veidlapas jāaizpilda uzmanīgi un korekti, aizpildot visu norādīto informāciju
- iesniegtajai Piegādes informācijai jābūt precīzai, derīgai un aktuālai
SALON LINE neuzņemas atbildību par Piegādes aizkavēšanos gadījumos, ja pasūtītās preces tika savlaicīgi nodotas loģistikas partneriem, taču pasūtījuma Piegāde tika aizkavēta sakarā ar apstākļiem, ko SALON LINE nevarēja paredzēt un/vai kontrolēt.
SALON LINE patur tiesības neapkalpot Pasūtījumus gadījumos, ja neizdodas sazināties ar Pasūtījuma veicēju pa norādīto tālruņa numuru vai E-pastu.
7 SALONU APRĪKOJUMA IEKĀRTAS UZSTĀDĪŠANA
Transportējot salonu aprīkojuma iekārtas, tās var tikt piegādātas daļēji izjauktā veidā. Visi iekārtu montāžas darbi jāveic Pasūtītājam-Klientam. Gadījumā, ja nepieciešams montāžas serviss, mēs to varam nodrošināt! Lūdzam sazināties ar mums, lai vienotos par montāžas datumu, laiku un apmaksu.
8 PREČU ATGRIEŠANA
Mēs vēršam Jūsu uzmanību uz to, ka, gadījumā, kad iegādātās Preces attiecināmas un (vai) atdzīstamas kā parfimērijas, kosmētikas un tualetes preparātu līdzekļi, Pircēja, kas ir tikai un vienīgi Patērētājs, pieprasījums nomainīt iegādāto labas kvalitātes Preci ar analogu Preci vai saņemt samaksāto naudu atpakaļ, pamatojoties uz Latvijas Republikas likumdošanu, var tikt apmierināti tikai ar atsevišķu Pārdevēja piekrišanu, pamatojoties uz likumā noteiktu kārtību.
Saskaņā ar Latvijas Republikas apstiprinātajiem likumiem noteiktas preces nevar atgriezt:
- tabaka un tabakas izstrādājumi;
- parfimērijas, kosmētikas vai higiēnas preces;
- foto un kinematogrāfijas preces;
- iespiestas grāmatas, reprodukcijas un citi tipogrāfijas izstrādājumi;
- audumi;
- paklāji, izņemot paklājus un grīdsegas;
- adīta vai tamborēta vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa;
- bērnu drēbes;
- zeķubikses, zeķes un tamlīdzīgi izstrādājumi;
- vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu biksītes un citi apakšveļas izstrādājumi, naktskrekli, pidžamas un tamlīdzīgi izstrādājumi;
- krūšturi, vestes, korsetes un tamlīdzīgi izstrādājumi;
- mašīnas un mehāniskās ierīces;
- elektriskās mašīnas un aparāti, skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces, kā arī televīzijas attēla un skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces;
- sauszemes transporta līdzekļi;
- kuģi, laivas un peldošās konstrukcijas;
- optiski, foto, kinematogrāfiski, mērīšanas, pārbaudes, medicīniski vai ķirurģiski instrumenti un aparāti;
- pulksteņi;
- mūzikas instrumenti;
- ieroči un munīcija;
- mēbeles, gultas piederumi, lampas;
- rotaļlietas, spēles, izņemot sporta un makšķerēšanas piederumus;
- mākslas darbi, kolekcionējami priekšmeti un senlietas;
- augu, dzīvnieku un atbilstošas kvalitātes pārtikas produkti;
- tādu preču svēršana un mērīšana, kuras pēc patērētāja pieprasījuma ir īpaši sagatavotas, sagrieztas šķēlēs un tamlīdzīgi.
- saņemtās preces neatbilst pasūtījumam (attiecoties tikai uz preces tehnisko pielietojumu, spēju veikt nepieciešamās funkcijas);
- preces ir bojātas transportējot sūtījumu;
- preces ir bojātas.
Preces nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bijis atvērts. Mēs paturam tiesības atteikties no atgriezto preču atpakaļ pieņemšanas vai maksājumu atgriešanas, ja produkts nav atgriezts sākotnējā, neatvērtā stāvoklī, preces iepakojums ir mehāniski bojāts, iepakojums ir ar defektiem, preces saturs nav atbilstošs preces aprakstos norādītai informācijai.
- SALON LINE neuzņemas atgriezto preču īpašumtiesības līdz brīdim, kamēr preces netiek nogādātas preču atgriešanas galamērķī.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pasūtītājam-Klientam ar skaidru, pamatotu un nepārprotamu paziņojumu mūs jāinformē par lēmumu atteikties no šī līguma ( Pasūtījuma-Pirkuma). Savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Pasūtītājam-Klientam jāatsūta pirms atgriešanas tiesību termiņa beigām. Atsakoties no pirkuma Distances līguma ( esot attālināti ) gadījumā "patērētājs (Pasūtītājs-Klients) ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Lai atgrieztu savu pirkumu, lūdzam, sazināties ar mūsu klientu atbalsta speciālistu.
8.2 Iegādājoties profesionālās preces (preces, kas iegādātas par interneta veikalā norādītajā profesionāļu cenām un ir paredzētas profesionālai lietošanai tikai klientiem-reģistrētiem profesionāļiem, kuri ir apmācīti tās lietot), ir tiesības atgriezt preci 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža sekojošos gadījumos:
- saņemtās preces neatbilst pasūtījumam (attiecoties tikai uz preces tehnisko pielietojumu, spēju veikt nepieciešamās funkcijas);
- preces ir bojātas transportējot sūtījumu;
- preces ir bojātas.
Preces nevar atgriezt, ja to iepakojums ir bijis atvērts. Mēs paturam tiesības atteikties no atgriezto preču atpakaļ pieņemšanas vai maksājumu atgriešanas, ja produkts nav atgriezts sākotnējā, neatvērtā stāvoklī, preces iepakojums ir mehāniski bojāts, iepakojums ir ar defektiem, preces saturs nav atbilstošs preces aprakstos norādītai informācijai.
- SALON LINE neuzņemas atgriezto preču īpašumtiesības līdz brīdim, kamēr preces netiek nogādātas preču atgriešanas galamērķī.
Vēršam uzmanību - Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas netiek attiecinātas uz pirkumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas, tai skaitā pašnodarbinātas personas.
Veicot profesionālo preču pasūtījumu, Pasūtītājs-Klients apstiprina, ka ir apmācīts lietot pasūtītos produktus un uzņemas pilnu atbildību par iespējamām produktu lietošanas sekām. SALON LINE nenes atbildību par sekām nodarītām trešajām personām nepareizas profesionālās preces lietošanas gadījumā.
9 MUITA
Pasūtot preces no SALON LINE interneta veikala piegādei ārpus ES, Pasūtītājs-Klients var tikt pakļauts ievedmuitas nodokļiem un citiem nodokļiem, ar kuriem preces tiek apliktas, kad sūtījums ir sasniedzis noteikto galamērķi. Visi papildus muitošanas maksājumi jāveic Pasūtītājam-Klientam. SALON LINE nav atbildīgs par šiem maksājumiem. Muitas politika dažādās valstīs ir atšķirīga, tāpēc papildus informācijai jāsazinās ar savu vietējo muitas iestādi. Turklāt jāņem vērā ka, pasūtot preces no interneta veikala, Pasūtītājs-Klients tiek uzskatīts par importētāju un ir jāievēro visi tās valsts normatīvie akti, kurā tiek saņēmta pasūtītā prece. Mums ir svarīgs Pasūtītāju-Klientu privātums, un mēs vēlamies, lai mūsu starptautiskie Klienti apzinās to, ka pārrobežu piegādes ir pakļautas tam, ka muitas iestādes sūtījumus atvērs un pārbaudīs.
10 RAŽOTĀJA GARANTIJAS
Mazumtirdzniecības klients
( iegādāta prece par interneta veikalā norādītajām mazumtirdzniecības cenām )
Mazumtirdzniecības klientam tiek attiecinātas Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas.
Profesionālis vai juridiska persona
( iegādāta prece par interneta veikalā norādītajām profesionāļu cenām )
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normas netiek attiecinātas uz pirkumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas, tai skaitā pašnodarbinātas personas. Lai saņemtu Patērētāju tiesību aizsardzības likuma normās noteiktās tiesības, aicinām iegādāties interneta veikala preces par mazumtirdzniecības cenām!
Iegādājoties šajā interneta veikalā preces par profesionāļu cenām, Pasūtītājs-Klients apstiprina, ka saprot un piekrīt noteikumiem par garantijām.
Salona aprīkojuma, iekārtu, elektroierīču, aparāttehnologiju materiālu un/vai ražošanas defektiem, mēs no savas puses sniedzam sešu mēnešu garantiju sākot no dienas, kad Pasūtītājs-Klients preci ieguvis valdījumā ( saņemta apmaksa ). Šajā garantijas laikā, ja rodas kāds defekts un tika ievērotas lietošanas instrukcijas, pēc mūsu izvēles, mēs:
- salabosim preci, izmantojot jaunas vai atjaunotas detaļas, vai
- aizstāsim preci ar jaunu vai atjaunotu preci, vai
- atgriezīsim jūsu iegādātas reces vērtību.
Šī ierobežotā garantija attiecas uz jebkuru remontu, rezerves daļu maiņu vai preces maiņu uz atlikušo sākotnējās garantijas laiku vai uz deviņdesmit dienu periodu, vai uz to periodu, kurš ir ilgāks. Visas nomainītās daļas un prece, par ko tiek veikta atmaksa, ir SALON LINE īpašums.
Šī ierobežotā garantija attiecas tikai uz preču sastāvdaļām, kas nav pakļautas negadījumiem, nolaidībai, paviršai lietošanai, lietošanas instrukciju neievērošanai, ne ugunsgrēkam vai citiem ārējiem apstākļiem, neatļautai izmantošanai, izmaiņām, remontam vai izmantošanai komerciālos nolūkos.
Lūdzam, sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistu, lai uzzinātu instrukcijas, par to, kā saņemt garantijas pakalpojumu par iegādāto preci.
11 MŪSU ATBILDĪBA
SALON LINE un tā filiāles nav atbildīgas par:
- zaudējumiem, kas nav mūsu puses izraisīti;
- jebkuriem uzņēmējdarbības zaudējumiem (ieskaitot peļņas, ienākumu, līgumu, paredzamo ietaupījumu, datu, labās gribas vai izšķērdēto izdevumu zaudējumus);
- jebkuriem netiešiem vai izrietošiem zaudējumiem, kas nebija paredzami ne Pasūtītājam-Klientam, ne mums, laikā, kad tika veidots pirkuma līgums starp SALON LINE un Pasūtītāju-Klientu.
Citu valstu likumdošanas var ierobežot vai neatļaut kādus no iepriekš aprakstītajiem noteikumiem un ierobežojumiem.
Mēs neesam atbildīgi par jebkuru kavēšanos vai nespēju pildīt mūsu pienākumus saskaņā ar šiem noteikumiem, ja kavēšanās vai noteikumu nepildīšana rodas kāda iemesla dēļ, kas ir ārpus mūsu saprātīgās kontroles. Šis noteikums neietekmē Jūsu tiesības saņemt produktu norādītajā laikā. Ja kavēšanās sākas pirms produkti tiek nosūtīti, Jums nav jāmaksā par produktiem līdz brīdim, kad tie tiek nosūtīti.
12 PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI
Šie noteikumi tiek regulēti un piemēroti saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. Mēs, abas puses - SALON LINE un Pasūtītājs-Klients, piekrītam, ka visi strīdi, kas rodas starp pusēm uz šo noteikumu pamata, tiek risināti sarunu ceļā. Ja savstarpēja vienošanās netiek panākta, jebkurš strīds, domstarpība vai prasība, ko cels viena puse pret otru, kas izriet no Pirkuma līguma noteikumiem, tiks galīgi izšķirts Latvijas Republikas tiesā.
13 GROZĪJUMI TIRDZNIECĪBAS NOTEIKUMOS
Mēs paturam tiesības jebkurā laikā veikt izmaiņas mūsu interneta veikala mājas lapā un noteikumos, ieskaitot šī - Pirkuma Līguma un interneta veikala lietošanas noteikumus. Jebkurā brīdī Pasūtītājam - Klientam ir jāpilda šī Pirkuma Līguma un SALON LINE interneta veikala lietošanas noteikumi laikā, kad tiek lietots šis interneta veikals un tiek pasūtīta prece, ja vien Pirkuma līguma un interneta veikala lietošanas noteikumos nav veiktas kādas izmaiņas, ko pieprasa veikt normatīvie akti vai valsts iestādes. Ja kāds no Pirkuma līguma un šī interneta veikala lietošanas noteikumiem, tiek uzskatīti par spēkā neesošiem, anulētiem vai jebkādu iemeslu dēļ neizpildāmiem, šis noteikums tiks uzskatīts par atdalāmu, un tas neietekmēs atlikušo noteikumu spēkā esamību un izpildāmību.
14 NOTEIKUMU PĀRKĀPŠANA
Ja Pasūtītājs-Klients pārkāpj šī Pirkuma līguma un šī interneta veikala lietošanas noteikumus, un mēs nerīkojamies, mums joprojām ir tiesības izmantot savas tiesības un tiesiskās aizsardzības līdzekļus jebkurā citā situācijā.
15 MŪSU KONTAKTINFORMĀCIJA
SALON LINE ir Galerija Baltik SIA reģistrēta firmas zīme.
Juridiskā un apmaksas kontaktinformācija:
Galerija Baltik SIA
Lastādijas iela 14, Rīga, LV1050, Latvija
Reģistrācijas numurs: 40003574010
PVN reģistrācijas numurs: LV40003574010
Norēķinu rekvizīti:
Swedbank
LV19HABA0551017654257
SEB
LV56UNLA0050000810084
Luminor
LV64RIKO0002013273335