- -25%
HIGH AMPLIFY KONDICIONIERIS AR PROTEĪNIEM 1000ML
3474630740686
>10
19,44 €
25,92 €
-25%
PVN iekļauts
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
Time left
KONDICIONIERIS AR PROTEĪNIEM MATU APJOMAM
KONDICIONĒ MATUS, IEVĒROJAMI UZLABOJOT SMALKU, NOVĀJINĀTU MATU STRUKTŪRU
Tilpums: 1000ml
Matrix Total Results High Amplify kondicionieris ar proteīnu palīdz uzlabot smalku, novājinātu matu struktūru, piešķirot tiem formu un ilgstošu apjomu. Palīdz uzlabot smalku un mīkstu matu struktūru, lai piešķirtu matiem ilgstošu apjomu. Mati ir apjomīgi un pacelti pie saknēm. Piemērots krāsotiem un dabīgiem matiem.
Bez silikona formula dabiskai sajūtai satur proteīnu papildu efektam, kas vienlaikus nodrošina tūlītēju matu pacēlumu un līdz pat 35 % lielāku apjomu.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Līdz 35% lielāks apjoms
Novērš nepilnības un piešķir matiem ilgstošu mirdzumu
Izcili piemērots smalkiem matiem bez apjoma
Augstas iedarbības proteīnu un pantenola apvienojums stiprina un pabaro matus
Bez silikoniem dabīgai sajūtai. Nepadara matus smagnējus
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Galvenās sastāvdaļas
Proteīns
Kam?
Izcili piemērots smalkiem matiem bez apjoma
- Tilpums
- 851- un lielāks ml
- Īpašības
- Matu apjomam
- Matu tips/stāvoklis
- Trausliem matiem
- Kolekcijas
- HIGH AMPLIFY
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)