- -25%
Ieguvumi:
- Nodrošina 8x stiprākus un par 94% gludākus matus
- Mati jūtas uzreiz atdzīvināti pēc 1 lietošanas reizes
- Kārstuma aizsardzība līdz 450°F/230°C
- Frizz kontrole līdz 72 stundām
- Viegli atšķetina un kondicionē matus
Galvenās sastāvdaļas:
- Citronskābe iesūcas dziļi matu šķiedrā, lai stiprinātu un nostiprinātu bojātās šķipsnas no iekšpuses
- Skvalāns iedarbojas uz matu virsmu, mīkstinot un izlīdzinot katru šķipsnu, lai iegūtu neatvairāmi zīdainu apdari
Galvenās funkcijas:
- Profesionāla ieskalošana megabojātiem matiem
- Nesatur sulfātus, parabēnus un minerāleļļu, vegāna formula
- Grezna tekstūra vienmērīgi pārklāj matus, nenoslogojot
- Tilpums
- 51-150ml
- Īpašības
- Atjaunojošs
Matu struktūras dziļai atjaunošanai - Matu tips/stāvoklis
- Bojātiem matiem
Krāsotiem un balinātiem matiem - Sastāvdaļas
- 100% Vegānisks
Bez parabēniem
Bez sulfātiem (SLS-SLES) - Kolekcijas
- INSTACURE BUILD-A-BOND
- Preces veids
- Balzams
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Novērtējums Komentāri (0)