SO SILVER ŠAMPŪNS DZELTENĀ APAKŠTOŅA NEITRALIZĒŠANAI 300ML
3474630741713
>5
16,60 €
PVN iekļauts
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
ŠAMPŪNS DZELTENĀ APAKŠTOŅA NEITRALIZĒŠANAI
NEITRALIZĒ BLONDU UN SIRMU MATU SILTĀS,
GAIŠI RUDĀS NOKRĀSAS UN DZELTENOS TOŅUS
Tilpums: 300ml
Matrix Total Results So Silver šampūns ir profesionāls attīrošs šampūns izmantošanai salonos, lai attīrītu un neitralizētu nevēlamo silti oranžīgo apakštoni un novērstu blāvus, dzeltenus toņus. Tas izgaismo izbalinātas šķipsnas blondos matos un piešķir mirdzumu krāsotiem un dabiskiem matiem toņu diapazonā no pelēcīga līdz baltam.
Matrix iesaka So Silver šampūnu lietot kopā ar So Silver kondicionieri, lai saglabātu izteikti blondo vai sudrabaino matu toni.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Neitralizē nevēlamo silti oranžīgo toni un likvidē blāvi dzeltenīgos toņus
Izgaismo balinātas šķipsnas blondos matos
Piešķir mirdzumu krāsotiem un dabiskiem matiem toņu diapazonā no pelēcīga līdz baltam
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Neitralizējoši pigmenti
Neiztralizē dzeltenos apakštoņus
Kam?
Blondo un pelēko matu īpašniekiem
- Tilpums
- 151-400ml
- Īpašības
- Matu krāsas noturībai
Matu krāsas pastiprināšanai
Matu mīkstumam
Matu spīdumam - Matu tips/stāvoklis
- Krāsotiem un balinātiem matiem
- Kolekcijas
- SO SILVER
- Preces veids
- Tonējošie šampūni
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)