BRASS OFF ŠAMPŪNS DZELTENĪGO TOŅU NEITRALIZĒŠANAI 1000ML
3474636484942
1-4
31,51 €
PVN iekļauts
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
ŠAMPŪNS DZELTENĪGO TOŅU NEITRALIZĒŠANAI
TONĒ AR ZILI VIOLETAJIEM PIGMENTIEM, NEITRALIZĒJOT ORANŽĪGUS TOŅUS
Tilpums: 1000ml
Matrix Total Results Sistēma Brass Off neitralizē dzeltenīgos toņus un piešķir matiem vēsākus toņus. Ideāli priekš balinātiem matiem. Dzeltenīgo toņu neitralizēšanai lietot šampūnu katru otro dienu.
Toņa koriģējošie pigmenti iedarbojas uz matu šķiedrām, paspilgtinot vēsos toņus iepriekš balinātiem matiem no 5. līdz 8. toņa līmenim. Izteiktākai tonēšanai var atstāt matos 2-3 minūtes.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Tonē ar zili violetajiem pigmentiem, neitralizējot oranžīgus toņus
Izteiktākai tonēšanai var atstāt matos 2-3 minūtes
Piemērots krāsotiem un dabīgiem matiem
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Galvenas sastāvdaļas
Vitamīnu eļļa + Neitralizējoši pigmenti
Kam?
Ideāli priekš balinātiem matiem
- Tilpums
- 851- un lielāks ml
- Īpašības
- Matu krāsas noturībai
Matu krāsas pastiprināšanai
Matu mīkstumam
Matu spīdumam - Matu tips/stāvoklis
- Krāsotiem un balinātiem matiem
- Kolekcijas
- BRASS OFF
- Preces veids
- Tonējošie šampūni
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)