Insta Cure poru aizpildošā līdzekļa sastāvā ir provitamīns B5 un kviešu proteīns, kas palīdz novērst matu kutikulas bojājumus un kondicionēt pārāk porainus matus, nepadarot tos smagnējus. Produkts ir piemērots jutīgiem un trausliem matiem, lai līdzsvarotu pH līmeni un mazinātu porainību. Mazina matu elektrizēšanos, sprogošanos un kondicionē matus un padara tos gludus.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Bagātināts ar pro vitamīnu B5 un kviešu proteīniem
Viegls produkts
Radīts porainiem matiem
Nogludina kutikulu, atvieglojot krāsošanu
Ideāls jutīgiem un vājiem matiem
Atjauno matu pH līmeņa līdzsvaru
Kontrolē matu elektrizēšanos un sprogošanos
Padara matus gludus un kondicionētus
Sagatavo matus griešanai, tonēšanai un veidošanai
SASTĀVS:
1129918MX3–INGREDIENTS: AQUA / WATER, PROPYLENE GLYCOL, GLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CETYL ALCOHOL, STEARYL ALCOHOL, PANTHENOL, PARFUM / FRAGRANCE, STEARALKONIUM CHLORIDE, ISOPROPYL ALCOHOL, CHLORHEXIDINE DIHYDROCHLORIDE, HEXYL CINNAMAL, SIMETHICONE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, HYDROXYPROPYLTRIMONIUM HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, HYDROXYCITRONELLAL, GERANIOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL
CINNAMATE (F.I.L. D230070/1) PAT./BREV.: PATENTS.MATRIX.COM
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Unikāls aromāts
Virsnotis: zaļumi, gurķis un ābols. Sirds notis: baltie ziedi, jasmīns un oranžie ziedi.
- Tilpums
- 401-850ml
- Īpašības
- Atjaunojošs
Matu nogludināšanai - Matu tips/stāvoklis
- Lokainiem matiem
Trausliem matiem - Sastāvdaļas
- Vitamīni
- Kolekcijas
- PRO BACKBAR
- Preces veids
- Spreji
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)