UNBREAK MY BLONDE ATJAUNOJOŠS LĪDZEKLIS, KAS NAV JĀIZSKALO 150ML
3474636973675
>10
23,90 €
PVN iekļauts
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
UNBREAK MY BLONDE ATJAUNOJOŠS LĪDZEKLIS, KAS NAV JĀIZSKALO
SISTĒMA, KAS AIZSARGĀ UN SPĒCINA NOVĀJINĀTUS BLONDUS MATUS UN ATDZĪVINA PĀRLIEKU APSTRĀDĀTUS MATUS
Tilpums: 150 ml
Matrix Total Results Unbreak My Blonde Atjaunojošs līdzeklis, kas nav jāizskalo sniedz papildu mitrināšanu, novēršot bojājumus.
Unikālā Matrix Total Results Unbreak My Blonde formula ir bagātināta ar citronskābi, lai novērstu trauslu matu turpmāku lūšanu.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Atjauno matus no ķimiskeim bojājumiem
Mati paliek mīksti, spīdīgie un stiprāki
Atdzīvina balinātus matus
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Сitronskābe
Novērs trauslu matu turpmāku lūšanu
Unikāls aromāts
Virsnotis: itāļu laims, verbēna, sarkanie augļi. Sirds notis: baltie ziedi, maijpuķīte, garšvielas
Kam?
Visiem pēc matu balināšanas, lai pasargātu un stiprinātu matus ķimiskas procedūras laikā un mājās.
- Tilpums
- 51-150ml
- Matu tips/stāvoklis
- Bojātiem matiem
- Kolekcijas
- UNBREAK MY BLONDE
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)