- -25%
KEEP ME VIVID PĒRĻU MIRDZUMS ŠAMPŪNS 1000ML
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
PĒRĻU MIRDZUMS ŠAMPŪNS
KRĀSOTIEM MATIEM, KAM NEPIECIEŠAMAS ĪPAŠAS RŪPES
Tilpums: 1000ml
Matrix Total Results Keep Me Vivid PĒRĻU MIRDZUMS šampūns krāsotiem matiem, kam nepieciešamas īpašas rūpes. Keep Me Vivid sērija palīdz saglabāt toņu spilgtumu krāsotiem matiem, padara matus mīkstus un brīnumaini mirdzošus.
Jaunākais Keep Me Vivid PĒRĻU MIRDZUMS šampūns bez sulfātiem, kas aizsargā matus no visa, kas izraisa krāsas izbalēšanu.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Labi putojošs jaunākās paaudzes līdzeklis
Maigi attīra matus
Saglabā matu krāsu piesātinājumu un dzīvīgumu
Palīdz cīnīties pret matu krāsas izbalēšanu
Bez sulfātiem
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Galvenā sastāvdaļa
Pērļu ekstrakts
Aromāts
Vaniļas, kokosriekstu, cukurvates un citu unikālu aromāta nianšu apvienojums.
Kam?
Krāsotiem matiem
- Tilpums
- 851- un lielāks ml
- Īpašības
- Matu krāsas noturībai
Matu mīkstumam
Matu spīdumam - Matu tips/stāvoklis
- Krāsotiem un balinātiem matiem
- Kolekcijas
- KEEP ME VIVID
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)