Ķermeņa losjons ar mežrozīšu eļļu un E vitamīnu, ideāli piemērots visiem ādas tipiem. Zaļā formula ar augu bāzi galvenokārt no palmām un kokosriekstiem.
Mežrozīšu eļļa ar reģenerējošām īpašībām un E vitamīnu, spēcīgu antioksidantu, ļauj aizturēt ūdeni ādā, cīnoties ar dehidratāciju. Lieliski piemērots ādas elastības un spēka atjaunošanai. Svaigs un smalks aromāts ar muskusa bāzes notīm un ūdens ziedu notīm. Mīksta tekstūra un viegli uzklājama, ātri žūst.
95% dabīgas izcelsmes sastāvdaļu.
Īpašības:
- Mitrinošs
- Ideāli piemērots visiem ādas tipiem
- Ar dabīgu mežrozīšu eļļu un E vitamīnu
- Ieteicams ikdienas lietošanai
- Dermatoloģiski pārbaudīts
- Pārbaudīts ar niķeli
100% Ražots Itālijā
- Tilpums
- 401-850ml
- Īpašības
- Atjaunojošs
Mitrinošs
Ādas elastībai - Sastāvdaļas
- Dabiskas sastāvdaļas
Vitamīni - Ādas tips
- Visiem ādas tipiem
- Preces veids
- Losjoni
1950. gados izveidojās jauns masu patēriņš, kas attīstījās ar pirmo lielveikalu ķēžu rašanos. Durvis vēra "Esselunga" un "Upim", ar kurām Jacklon sadarbojās no pirmās dienas, piedāvājot savu produkciju, ko varēja iegādāties visi Itālijas iedzīvotāji. Kvalitāte par pieņemamu cenu un liela mēroga mazumtirgotāju optimizācija nodrošināja uzņēmuma panākumus, gan ar saviem zīmola produktiem, gan ar nozares vadošo zīmolu licenci. Otrās paaudzes Giacalone parādījās 1950. gadu beigās, kas veicināja uzņēmuma izaugsmi un attīstību. Sas S. Giacalone kļuva par Jacklon un ievērojami paplašināja savas spējas. Jaunais zīmols ir virzījis uzņēmumu uz mazumtirdzniecības tīklu, kur izveidojās pirmās nacionālās sadarbības iespējas. Jacklon pārcēlā galveno biroju un uzcēla jaunas ražošanas un noliktavu telpas. Uzplaukuma periods bija sācies.
Pēc Itālijas robežu atvēršanas, zīmols iekļuva starptautiskajā tirgū. 60. un 70. gados Jacklon sasniedza Amerikas Savienoto Valstu krastus ar produktu līnijām, kas īpaši izveidotas amerikāņu patērētājiem. Kā Itālijas produktu eksportētājs, uzņēmums piedāvāja ziepes, vannas putas, šampūnus un vannas sāli, kas kļuva par personīgās higiēnas un itāļu stila simbolu, ar ekskluzīvu iepakojumu un stilu, ko radījuši vadošie dizaineri.
Divdesmitā gadsimta pēdējās divas desmitgades iezīmēja vēl vienu pagrieziena punktu Jacklon uzņēmumā: trešās paaudzes Giacalone, Annalisa un Riccardo, kas vēl vairāk uzsvēra produktu kvalitāti un ilgtspējību. Iepakojuma pudelēm tiek mainīts dizains, lai izveidotu caurspīdīgu iepakojumu: saturs kļūst redzams visiem un ir iespējams pārliecināties par ziepju un šampūnu formulu stabilitāti, kas nekad nemaina konsistenci, krāsu un neatstāj nogulsnes laika gaitā. Arī PET plastikāta iepakojumi tika ieviesti vienlaikus, lai saglabātu produktu stabilitāti.
Šobrīd Jacklon ir novērtēts gan ar apkārtējās vides ietekmes, gan individuālu pieeju kvalitātes sertifikātiem un kontroles testiem it visā, lai nodrošinātu aizsardzību dabai, patērētājam un produkcijai. Uzņēmumam ir ISO un GMP sertifikāti, kas vēl turpina attīstīties. Papildus Jacklon zīmola produktu izplatīšanai, uzņēmums piedāvā arī privāta vai riska zīmola izveidi, kā arī nodrošina vadošos zīmolus mazumtirdzniecības klientiem. Jauns izaicinājums tagad ir pasaules klases atgriešanās starptautiskajā tirgū, pārstāvot itāļu produktu kvalitāti, pievēršot uzmanību katrai niansei citās valstīs. Tāpat kā 1960. gados, tas ir Itālijas stāsts par panākumiem un progresu arī šodien.
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)