- -25%
Šampūns ar saldu magnolijas ziedu aromātu, kas īpaši izstrādāts VISIEM MATU VEIDIEM, pat krāsotiem vai apstrādātiem. Ievēro galvas ādas fizioloģisko pH līmeni, padara MATU STIPRINU, AIZSARGĀTU un ARMAŽOTU.
- AR MAGNOLIJAS ZIEDU SMARŽU
- PIEMĒROTI IKDIENAS LIETOŠANAI
- DERMATOLOĢISKI PĀRBAUDTS
RAŽOTS ITĀLIJA
- Tilpums
- 851- un lielāks ml
- Īpašības
- Matu mitrināšanai
Matu mīkstumam
Matu spīdumam - Matu tips/stāvoklis
- Normāliem matiem
1950. gados izveidojās jauns masu patēriņš, kas attīstījās ar pirmo lielveikalu ķēžu rašanos. Durvis vēra "Esselunga" un "Upim", ar kurām Jacklon sadarbojās no pirmās dienas, piedāvājot savu produkciju, ko varēja iegādāties visi Itālijas iedzīvotāji. Kvalitāte par pieņemamu cenu un liela mēroga mazumtirgotāju optimizācija nodrošināja uzņēmuma panākumus, gan ar saviem zīmola produktiem, gan ar nozares vadošo zīmolu licenci. Otrās paaudzes Giacalone parādījās 1950. gadu beigās, kas veicināja uzņēmuma izaugsmi un attīstību. Sas S. Giacalone kļuva par Jacklon un ievērojami paplašināja savas spējas. Jaunais zīmols ir virzījis uzņēmumu uz mazumtirdzniecības tīklu, kur izveidojās pirmās nacionālās sadarbības iespējas. Jacklon pārcēlā galveno biroju un uzcēla jaunas ražošanas un noliktavu telpas. Uzplaukuma periods bija sācies.
Pēc Itālijas robežu atvēršanas, zīmols iekļuva starptautiskajā tirgū. 60. un 70. gados Jacklon sasniedza Amerikas Savienoto Valstu krastus ar produktu līnijām, kas īpaši izveidotas amerikāņu patērētājiem. Kā Itālijas produktu eksportētājs, uzņēmums piedāvāja ziepes, vannas putas, šampūnus un vannas sāli, kas kļuva par personīgās higiēnas un itāļu stila simbolu, ar ekskluzīvu iepakojumu un stilu, ko radījuši vadošie dizaineri.
Divdesmitā gadsimta pēdējās divas desmitgades iezīmēja vēl vienu pagrieziena punktu Jacklon uzņēmumā: trešās paaudzes Giacalone, Annalisa un Riccardo, kas vēl vairāk uzsvēra produktu kvalitāti un ilgtspējību. Iepakojuma pudelēm tiek mainīts dizains, lai izveidotu caurspīdīgu iepakojumu: saturs kļūst redzams visiem un ir iespējams pārliecināties par ziepju un šampūnu formulu stabilitāti, kas nekad nemaina konsistenci, krāsu un neatstāj nogulsnes laika gaitā. Arī PET plastikāta iepakojumi tika ieviesti vienlaikus, lai saglabātu produktu stabilitāti.
Šobrīd Jacklon ir novērtēts gan ar apkārtējās vides ietekmes, gan individuālu pieeju kvalitātes sertifikātiem un kontroles testiem it visā, lai nodrošinātu aizsardzību dabai, patērētājam un produkcijai. Uzņēmumam ir ISO un GMP sertifikāti, kas vēl turpina attīstīties. Papildus Jacklon zīmola produktu izplatīšanai, uzņēmums piedāvā arī privāta vai riska zīmola izveidi, kā arī nodrošina vadošos zīmolus mazumtirdzniecības klientiem. Jauns izaicinājums tagad ir pasaules klases atgriešanās starptautiskajā tirgū, pārstāvot itāļu produktu kvalitāti, pievēršot uzmanību katrai niansei citās valstīs. Tāpat kā 1960. gados, tas ir Itālijas stāsts par panākumiem un progresu arī šodien.
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)