- -10%
DARK ENVY MAKSA SARKANO TOŅU NEITRALIZĒŠANAI TUMŠMATĒM 200 ML
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
MASKA SARKANO TOŅU NEITRALIZĒŠANAI TUMŠMATĒM
PRODUKTS PAREDZĒTS TIKAI PROFESIONĀLAI IZMANTOŠANAI SALONĀ
Tilpums: 200 ml
Matrix Total Results Dark Envy sarkanos toņus neitralizējošā maska tumšmatēm ir profesionāls matu kopšanas līdzeklis ar krāsu koncentrāciju, kas ļauj neitralizēt sarkanos toņus tumšos matos, vienlaikus dziļi barojot matu šķiedras un piešķirot tiem izteiktu mirdzumu. Dark Envy satur tiešo pigmentu krāsas, kas palīdz neitralizēt sarkanos apakštoņus ar toņu intensitāti 1–4.
DETALIZĒTS APRAKSTS:
Vai redzat sarkanu toni? Bagātiniet tumšo matu toni ar Dark Envy — mūsu pirmo produktu līniju, kas neitralizē sarkanos apakštoņus un ir piemērota dabiskiem un pilnīgi melniem līdz tumši brūniem matiem. Sarkana apakštoņa parādīšanos tumšos matos var izraisīt saule, ūdens/hlors, balināšana/iekrāsošana un ķīmiski procesi vai pārmērīga karstu ierīču izmantošana.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Dabiskiem un pilnīgi melniem līdz tumši brūniem matiem
Zilzaļo tiešo pigmentu krāsu kombinācija
Pēc lietošanas mati iegūst dziļu, vēsu toni un kļūst mirdzoši
Iecienītais citrusa, jasmīna un ciedrkoka aromāts
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Zilzaļi pigmenti
Neitralizē sarkanīgos toņus un saglabā matu vēso nokrāsu.
- Tilpums
- 151-400ml
- Īpašības
- Matu spīdumam
- Kolekcijas
- DARK ENVY
- Preces veids
- Tonējošās matu maskas
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)