Matrix Total Results Dark Envy šampūns rūpējas par tumšiem matiem un neitralizē nevēlamos toņus, ļaujot iegūt vēsu, dziļu toni un piešķirot tiem mirdzumu. Tas ir paredzēts visiem matu tipiem — gan dabiskiem, gan krāsotiem — ar toņu intensitāti 1–4 (no dabiski brūniem līdz melniem).
Unikālā Matrix Total Results Dark Envy šampūna formula ir bagātināta ar īpaši augstas koncentrācijas zaļajiem pigmentiem, kas neitralizē nevēlamos sarkanos toņus un saglabā vēsu efektu. Šampūns maigi attīra matus, piešķirot tiem mirdzošu spīdumu. Mati pēc mazgāšanas iegūst patīkamu jasmīna, citrusa un ciedrkoka aromātu.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Dabiskiem un pilnīgi melniem līdz tumši brūniem matiem
Neitralizē sarkanos apakštoņus
Piešķir matiem dziļu, vēsu toni un padara tos mirdzošus
Zili dzelteno tiešo pigmentu krāsu kombinācija
Iecienītais citrusa, jasmīna un ciedrkoka aromāts
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Zaļie pigmenti
Neitralizē sarkanos toņus un saglabā vēsu matu toni.
Unikāls aromāts
Citrusa, jasmīna, ciedrkoka, apelsīna ziedu, kardamona un citu unikālu sastāvdaļu apvienojums.
Kam?
Tumšmatēm
- Tilpums
- 151-400ml
- Matu tips/stāvoklis
- Krāsotiem un balinātiem matiem
- Kolekcijas
- DARK ENVY
- Preces veids
- Tonējošie šampūni
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)