HIGH AMPLIFY SHINE RINSE LAMELĀRAIS ŪDENS 250ML
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
Šī vieglās tekstūras formula uz ūdens bāzes atšķetina matus un piešķir tiem mirdzumu tikai 8 sekunžu laikā.
Matrix Total Results High Amplify Shine Rinse lamelārais ūdens piešķir matiem izteiktu spīdumu. Šī vieglās tekstūras formula uz ūdens bāzes atšķetina matus un piešķir tiem mirdzumu tikai 8 sekunžu laikā. Smalkiem matiem to var izmantot kā kondicionieri.
Ūdens aktivizētās vieglās, kondicionējošās molekulas pārklāj matus, tos nekavējoties atšķetinot, piešķirot tiem izteiktāku mirdzumu un padarot tos jūtami maigākus. 8 sekunžu laikā tiek novērstas visas matu nepilnības. Šis spīdumu pastiprinošais līdzeklis nesatur silikonu. Pēc izskalošanas mati kļūst pakļāvīgi, mirdzoši, mīksti un gludi; tie iegūst apjomu un kļūst īpaši viegli.
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Nesatur silikonu, tādējādi nepadarot matus smagnējus
Tūlītēja matu atšķetināšana 8 sekunžu laikā
Mīksti, zīdaini mati
Par 74% vairāk mirdzuma
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Unikālā formula
Bez silikoniem. Nepadara matus smagnējus
Lamelārā tehnoloģija
Kondicionējošas molekulas, kas izvietojas nepieciešamajās zonās padarot matus gludus un vieglus
- Tilpums
- 151-400ml
- Īpašības
- Atjaunojošs
Matu mīkstumam
Matu nogludināšanai
Matu spīdumam - Sastāvdaļas
- Bez silikoniem
- Kolekcijas
- HIGH AMPLIFY
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)