SO SILVER KONDICIONIERIS MATU BAROŠANAI PROBLEMĀTISKAJĀS ZONĀS 300ML
3474636731169
1-4
16,60 €
PVN iekļauts
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
Pasūti Matrix/Biolage produktus:
- virs 150eur un saņem -7% atlaidi
- virs 300eur un saņem -12% atlaidi
- virs 500eur un saņem -18% atlaidi
KONDICIONIERIS BLONDU UN SIRMU MATU BAROŠANAI PROBLEMĀTISKAJĀS ZONĀS
IZCILS PRODUKTS BLONDIEM UN PELĒKIEM MATIEM
Tilpums: 300ml
Matrix Total Results So Silver Kondicionieris blondiem un pelēkiem matiem, kas novērš matu trauslumu un sausumu, bagātīgi tos barojot. Viegls kondicionieris, kas nepadara matus smagnējus. Rezultātā platīna blondo un pelēko matu īpašnieki iegūst skaisti mirdzošus matus.
Kondicionējoša So Silver sistēma novērš blondu un sirmu matu lūšanu un to spīduma mazināšanos. Tā padara matus elastīgākus un spīdīgākus. So Silver sistēmā ir iekļauts dzeltenīgos toņus neitralizējošs šampūns un kondicionieris, kas padara matus mīkstus un mirdzošus
GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS:
Padara matus pakļāvīgus
Pievieno spīdumu
Cīņas pret sausumu
UNIKĀLAS PRIEKŠROCĪBAS
Neitralizējoši pigmenti
Neiztralizē dzeltenos apakštoņus
Kam?
Blondo un pelēko matu īpašniekiem
- Tilpums
- 151-400ml
- Īpašības
- Matu krāsas noturībai
Matu krāsas pastiprināšanai
Matu mīkstumam
Matu spīdumam - Matu tips/stāvoklis
- Krāsotiem un balinātiem matiem
- Kolekcijas
- SO SILVER
- Preces veids
- Tonējošie kondicionieri
A. Millers jau iepriekš bija izmēģinājis spēkus uzņēmējdarbībā, bet pavisam citā sfērā: 1971. gadā viņš vadīja uzņēmumu, kas specializējās mākslīgo skropstu jomā. A. Millera dibinātais uzņēmums Ardell piegādāja profesionālos produktus izplatītājiem un skaistumkopšanas saloniem. Paralēli tam uzņēmums Ardell nodarbojās ar matu krāsu izgatavošanu un tirdzniecību.
1970. gadu beigās A. Millers saprata, ka tirgus situācija mainās un pārdeva uzņēmumu Ardell, lai 1980. gadā pilnībā nodotos zīmola MATRIX izstrādei. Viņa mērķis bija izveidot zīmolu, kas tiktu tirgots tikai skaistumkopšanas nozares profesionālajā tirgū.
„Es jutu, ka, lai būtu veiksmīgs, man jākoncentrējas uz kaut ko vienu. Mana izvēle krita par labu profesionālajam tirgum, jo es to ļoti labi pazinu, un tajā pazina mani,” stāsta Ārnijs Millers. Milleru ģimene vēlējās frizieriem piedāvāt produktu līniju, kas ļautu tiem pilnveidot un attīstīt savu darbību. Ārnijs un Sidela, apzinoties, ko nozīmē būt frizierim, izstrādāja produktus, kas stilistiem ļauj uzlabot meistarību un jaunradi.
Šodien, vairāk nekā trīsdesmit gadus vēlāk, Milleru ideja joprojām ir aktuāla. MATRIX galvenais uzdevums un mērķis šobrīd ir salonu biznesa attīstība. Zīmols piedāvā plašu produktu klāstu matu krāsošanai, kopšanai, tekstūras uzlabošanai un veidošanai. Baltijas valstu tirgū veiksmīgi palaistas produktu līnijas: Total Results, BIOLAGE, Oil Wonders, SOCOLOR.beauty, Color Sync, LightMaster, Vavoom, StyleLink.
MŪSU UZDEVUMS
MATRIX mērķis – būt ikviena skaistumkopšanas salona uzticamam partnerim un sniegt stilistiem iespēju ieviest jaunas vēsmas savu klientu dzīvē un pasaulē ap mums. Izmantojot inovatīvas tehnoloģijas un sniedzot iedvesmu, MATRIX atbalsta stilistus, lai tie spētu paveikt visu iecerēto un saskatītu jaunus horizontus!
Jums arī varētu patikt
Novērtējums Komentāri (0)